środa, 2 kwietnia 2014

Spotkanie Mam blogujących z Mama Silesia

W niedzielę miałam wielką przyjemność uczestniczyć we wspaniałym spotkaniu zorganizowanych przez Mama Silesia w katowickim studio B-Fit. Jeszcze przed wejściem dało się czuć bardzo pozytywną energię. Poznanie osobiście tylu wspaniałych kobiet - mam i ich cudownych dzieciaczków było absolutną przyjemnością. 

Oprócz organizatorki, która rewelacyjnie sprostała zadaniu zorganizowania spotkania dla tylu mam i towarzyszących ich dzieci, miałyśmy okazję posłuchać Ewy Mońki z Belisja, o tym jak właściwie dobierać sobie biustonosz oraz Ewy Kostoń z Nie wierzę w bociana, w jaki sposób rozmawiać z dziećmi m.in. o siusiakach, albo poprawniej o...hmm...penisach ( nie wierzę, że to napisałam, czerwienię się jak stara panna :D ) Oprawą fotograficzną zajmowała się cudowna kobietka Karolina z Clicklik, choć i wiele dziewczyn z obiektywem dało się zauważyć (Patitia i Bokehworld

Wszystkie dziewczyny były szalenie sympatyczne, a atmosfera taka, jakbyśmy się znały wiele lat. Żałuję, że nie mogłam porozmawiać z każdą, ale wierzę, że jest to temat do nadrobienia w przyszłości :) Spotkanie choć bardzo krótkie pozwoliły mi się zrelaksować po całym tygodniu.  Bunio też zachwycony, nie dawał po sobie poznać klimatu ząbkującego. W końcu zresztą po nadmiarze wrażeń odpadł w wózku :) I co tu dużo mówić - już chce się więcej Mamo Silesia :)




  












 Buniowi zdecydowanie przypadły do gustu wielkie piły. 



Po tylu emocjach pora na drzemkę :)




Znalazło się też idealne miejsce na harce dla najmłodszych :)



A i przy samej przyjemności przebywania w tak miłym gronie jeszcze suweniry od partnerów spotkania dostałyśmy :)


I jak nie wyjść zadowolonym z takiego spotkania :) 

Dziewczyny jesteście wspaniałe i mam nadzieję, że jeszcze będzie kiedyś okazja aby znów w tak miłym gronie się spotkać. Mamo Silesia dzięki! :)

Blogi uczestniczące:

Partnerzy spotkania:





* Tekst nie przypadkowo w kolorze blue.


24 komentarze:

  1. dzięki za relację! I mi było ogromnie miło :) oj apetyt rośnie w miarę jedzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spisałaś się tak dobrze, że organizacja "następnego razu" to wręcz obowiązek :)

      Usuń
  2. ach, a tak chciałam Cię poznać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem o tym w pełni przekonana, że będziemy miały okazję w końcu się poznać :)

      Usuń
  3. Po samych zdjęciach widać, że było sympatycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widaż, że świetna zabawa była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam też było niezmiernie miło Was poznać :):) było suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również było miło, na pewno nadarzy się jeszcze okazja na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem o tym przekonana, że jeszcze będzie okazja :)
      p.s. dziękuję za zdjęcia :)

      Usuń
  7. Widać po zdjęciach, że było super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spotkania są fantastyczne! ciesze sie że choć trochę mogłam Cię poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się szalenie cieszę ! i mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja się spotkać :)

      Usuń
  9. super było, a Bunio przesłodki jest :) Pozdrawiam i do zobaczenia miejmy nadzieję next time!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Piszę się z synkiem na następne spotkanie :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...